یادگیری برق صنعتی را چگونه و از کجا شروع کنیم؟

ارائه دهنده آموزش های حرفه ای درباره تعمیرات موبایل، تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات لوازم خانگی، آموزش آرایشی و بهداشتی

یادگیری برق صنعتی را چگونه و از کجا شروع کنیم؟

۲۹ بازديد

یادگیری برق صنعتی یکی از آموزش های مهم در دنیای امروز است که با توجه نقش مهم و کلیدی برق صنعتی در کارخانجات، شهرک های صنعتی، فروشگاه ها و غیره اهمیت ویژه ای یافته است.

یادگیری برق صنعتی و مهارت های مورد نیاز آن تنها با مشاهده ویدئو آموزشی یا مطالعه جزوه به دست نیامده و می بایست ضمن یادگیری تخصصی مباحث برق به تمرین عملی نیز پرداخت.

بهترین روش یادگیری برق صنعتی

برای یادگیری و کسب مهارت های برق صنعتی و ورود به بازار کار این شغل روش های متفاوتی وجود دارد. برخی از افراد به روش ستنی استاد شاگردی سعی می کنند مهارت های این شغل را یاد بگیرید.

این شیوه برای یادگیری مهارت های برق صنعتی روش مناسبی نمی باشد، زیرا در این روش آموزش ها تنها به صورت عملی بوده و بسیار زمان گیر است و به مدت زمان ۶ ماه یا یک ساله نیاز دارد. ضمن اینکه در این روش به صورت اصولی و تخصصی با کلیه مباحث برق صنعتی آشنا نمی شوید.

روش دیگر یادگیری برق صنعتی از طریق شرکت در دوره های آموزش برق صنعتی و آموزش عملی و تخصصی برق صنعتی است. این روش مزیت های بسیاری دارد، اولین مزیت این روش مدت زمان کوتاه تر یادگیری در مقایسه با روش قبل می باشد.

در این روش ابتدا به صورت تخصصی کلیه مباحث مربوط به برق صنعتی به کارآموزان آموزش داده می شود سپس به صورت عملی و پروژه محور مطالب آموزشی تمرین شده و بدین ترتیب درک عمیقی از مباحث برق در مدت کوتاهی در کارآموزان ایجاد می شود.

یادگیری مهارت های مورد نیاز برق صنعتی با شرکت در دوره های آموزشی معمولا با اخذ یک مدرک مهارت پایان می یابد. این مدرک به شما کمک می کند تا ورود راحت تر به بازار کار داشته باشید.

در صورتی که بخواهید به استخدام شرکت های فعال در این حوزه در آیید این مدرک به شما کمک بسیاری می کند و بر جذب راحت تر شما به بازار کار تاثیر می گذارد.

به همین دلیل می توان بهترین راه را برای فراگرفتن برق صنعتی، شرکت در دوره های علمی و تخصصی آموزش تابلو برق صنعتی دانست.

امروزه آموزشگاه های متعددی در سطح کشور دوره های برق را برگزار می کنند، سطح عملی و کیفیت دوره برگزار شده در این مراکز یکسان نبوده، بنابراین می بایست به بررسی این آموزشگاه ها پرداخت و بهترین آموزشگاه برق صنعتی را برای شرکت در دوره های فوق انتخاب نمود.

برای گذران دوره برق صنعتی به چه مراکزی مراجعه شود؟

با توجه به تخصصی بودن برق صنعتی این دوره می بایست در مراکزی معتبر طی شود. مراکزی که ضمن آموزش تئوری برق صنعتی شرایطی را فراهم کرده باشند تا کارآموزان به صورت عملی به تمرین مباحث آموزشی پرداخته و از این طریق صفر تا صد برق صنعتی را فرا گرفته و به راحتی و بدون استرس بتوانند وارد بازار کار شوند.

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های برق در کشور است که به صورت تخصصی به آموزش برق صنعتی می پردازد. این آموزشگاه در تلاش است تا با ایجاد درک عمیق در کارآموزان آنها را وارد بازار کار نماید.

در همین راستا دوره های آموزشی خود را به صورت کاملا عملی برگزار کرده و از اساتید متخصص و با تجربه جهت آموزش مفاهیم بهره گرفته است.

این آموزشگاه در پایان این دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای در اختیار کارآموزان قرار داده و با پشتیبانی نامحدود و مشاوره های بازار کار کارآموزان را برای موفقیت هر چه بیشتر در بازار کار برق صنعتی یاری می کند.

مجتمع فنی پارس علاوه بر دوره برق صنعتی دوره های متعدد دیگری را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید. آموزش برق ساختمان، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش صفر تا صد plc، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی برخی از دیگر دوره های آموزشی برگزار شده و پرطرفدار در این آموزشگاه است.  

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی 

دوره تعمیرات برد الکترونیکی فنی حرفه ای از تخصصی ترین دوره های الکترونیک محسوب می شود. با پیشرفت فناوری، برد الکترونیکی روز به روز پیشرفته تر شدند و تعمیرات آنها نیز پیچیده تر شد. معمولا خرابی بردهای الکترونیکی به دلایل مختلف مثل نوسانات برق ممکن است برای هر دستگاهی پیش بیاید و همین موضوع بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی را گسترده و پر رونق کرده است. در همین راستا مجتمع برق گستران با تکیه بر متخصصین مجرب دوره تعمیر بردهای الکترونیکی را به صورت کاملا عملی و با هدف ورود کارآموزان به بازار کار در تهران برگزار می نماید.
تعمیر بردهای دیجیتال، کامپیوتری و مخابراتی، ورزشی، بردهای صنعتی پرکاربرد، تحلیل کامل روی دستگاه جوش اینورتر و…. از جمله مطالب آموزشی است که در کارگاه های مجهز در این دوره تدریس خواهد شد. در پایان این دوره آموزشی کارآموزان قادر به عیب یابی و تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی شده و مدرک فنی حرفه ای تعمیرات برد به آنها اعطا خواهد شد.

آموزش سیم پیچی

آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی تک فاز و سه فاز از دوره های بسیار پردرآمد برق صنعتی می باشد. با توجه به اهمیت موتورهای الکتریکی در بخش صنعتی و تخصصی بودن تعمیرات آن، بازار کار سیم پیچی موتورهای الکتریکی عالی بوده و متخصصان حرفه ای در این زمینه از درآمد بالایی برخوردار هستند. با توجه به کمبود نیروی متخصص در این زمینه آموزشگاه برق گستران دوره آموزشی سیم پیچی موتور را به صورت تخصصی و عملی و در کارگاه های کاملا مجهز برگزار می نماید. در دوره سیم پیچی موتور فنی حرفه ای کلیه مباحث مربوط به سیم پیچی توسط اساتید با تجربه آموزش داده می شود،
 آموزش طراحی و محاسبات سیم پیچی، طراحی و سیم پیچی الکتروموتور های تک فاز و سه فاز و غیره از جمله مطالب آموزشی در این دوره می باشد. کارآموزان پس از پایان یافتن این دوره آموزشی می توانند انواع موتورهای الکتریکی را سیم پیچی و طراحی نمایند. لازم به ذکر است آموزشگاه برق گستران در پایان این دوره آموزشی مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان این دوره اعطا و کارآموزان در هر زمان می توانند از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزشی این مرکز، تعرفه دوره‌ها و سایر اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی /https://barghgostaran.com مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس بگیرید.

در صورت علاقه می‌توانید به صورت حضوری به میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بین خیابان فرصت شیرازی و خیابان نصرت، نبش کوچه مستعلی، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۱ مراجعه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.