آموزش جوشکاری و لوله کشی در آموزشگاه برق گستران

ارائه دهنده آموزش های حرفه ای درباره تعمیرات موبایل، تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات لوازم خانگی، آموزش آرایشی و بهداشتی

آموزش جوشکاری و لوله کشی در آموزشگاه برق گستران

۳۴ بازديد

آموزش جوشکاری از صفر تا صد
دوره آموزش جوشکاری (الکترود دستی) از جمله دوره های کاربردی است که طرفداران زیادی دارد. نیاز اغلب صنایع خودروسازی، کشتی سازی،ن ظامی، سازه های فلزی و … به جوشکاران نشان دهنده آن است که جوشکاران به ندرت بیکار شوند و همواره بازار کار خود را دارند. فعالیت در زمینه جوشکاری نیاز به مدرک تحصیلی ندارد و شما با شرکت در دوره های آموزشی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود می توانید به صورت تخصصی با جوشکاری آشنا شوید.
یک جوشکار حرفه ای باید توانایی هایی نظیر شناخت انواع فلزات، آماده کردن قطعاتی که باید بریده یا متصل شوند، خواندن طرح ها و دستورالعمل های فنی و مهندسی، استفاده از روش های جوشکاری مناسب، بررسی و تست برش ها و اتصالات و کنترل عملکرد دستگاه های جوشکاری را داشته باشد.
اگر به دنبال این هستید که جوشکاری را به صورت حرفه ای و از پایه یاد بگیرید می توانید در دوره جوشکاری که در آموزشگاه برق گستران برگزار می شود شرکت کنید. این دوره به صورت عملی بوده به آموزش کامل جوشکاری می پردازد. هنرجو در این دوره با روش های جوشکاری CO2، آرگون و جوشکاری برق smaw به صورت کامل آشنا میشود، در پایان دوره نیز مدرک فنی جوشکاری به کارآموزان ارائه می شود. 

بازار کار جوشکاری چگونه است؟

جوشکاری از آن دسته از مشاغلی است که همواره از بازار کار عالی و درآمدزایی برخوردار است. جوشکاری انواع گوناگونی دارد، آرگون، الکترود دستی، co2 و . . . برخی از انواع رایج جوشکاری می باشد. با توجه به اینکه از جوشکاری در صنایع گوناگونی استفاده می شود همچنین با توجه به مهارت محور بودن این شغل و کم بودن تعداد افراد متخصص در این حوزه می توان آینده شغلی عالی برای یک جوشکار متصور شد. بنابراین اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار پولساز هستید، جوشکاری از بهترین انتخاب های پیش روی شماست.

چگونه وارد بازار کار جوشکاری شویم؟

همانطور که اشاره شد جوشکاری امری تخصصی و مهارت محور می باشد. می توان گفت مهم ترین فاکتور برای ورود به بازار کار جوشکاری مهارت است. البته داشتن قدرت تمرکز، دقت در کار، توجه به نکات ایمنی، قدرت بدنی خوبی، مهارت در حفظ تعادل از دیگر فاکتورهای مهمی است که یک جوشکار باید با آن آشنا باشد.

برای یادگیری جوشکاری روش های گوناگونی وجود دارد. شما می توانید از طریق ادامه تحصیل در دانشگاه با جوشکاری آشنا شوید. شاگردی کردن نزد یک استاد از دیگر روش هایی است که برای یادگیری جوشکاری می توانید انتخاب کنید.

یادگیری جوشکاری از طریق ادامه تحصیل نیاز به گذراندن زمان 2 تا 4 ساله دارد، ضمن اینکه در این روش به صورت عملی مفاهیم را یاد نگرفته و بعد از پایان یافتن آموزش ها باید به تمرین و کار عملی بپردازید. در صورت یادگیری به روش استاد-شاگردی نیز به صورت تخصصی و حرفه ای و از پایه با جوشکاری آشنا نخواهید شد.

شرکت در دوره های جوشکاری یکی از بهترین روش ها برای یادگیری سریع و حرفه ای جوشکاری می باشد. در این روش ضمن یادگیری تخصصی مفاهیم جوشکاری به صورت عملی نیز کلیه مفاهیم آموزش داده می شود.

معرفی دوره آموزش لوله کشی ساختمان درجه 1 و 2 

 

لوله کشی ساختمان این روزها به یکی از شغل های محبوب در جهان تبدیل شده که به دلیل تقاضای بازار افراد زیادی هستند که خواهان یادگیری این شغل هستند. لوله کشی ساختمان از جمله مشاغل حساسی است که نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و فرد متخصص در این زمینه باید توانایی در طراحی، پیاده‌سازی، لوله کشی گاز و برق، نصب و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب، لوله کشی سیستم حرارتی، لوله کشی ساختمان و … را داشته باشد.
برخی از مزایای شغل لوله کشی ساختمان که باعث محبوبیت آن شده است عبارتند از بازار کار همیشگی، درآمد بالا، امکان رشد و پیشرفت، وجود تنوع در شغل، کار کردن به صورت مستقل
جهت یادگیری اصولی و از پایه لوله کشی ساختمان شما می توانید در دوره های آموزش لوله کشی فنی حرفه ای درجه 1 و 2 که توسط آموزشگاه برق گستران و زیر نظر سارمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود شرکت کنید. در این دوره هنرجو تعمیر و عیب یابی و اجرای نقشه های مهندسی لوله کشی را به صورت عملی خواهد آموخت و آماده ورود به بازار کار می شود.

سرفصل های دوره جوشکاری 

نحوه آبرسانی در ساختمانهای مرتفع و غیره

نکات مهم آموزش جوشکاری برق که حتما باید بدانید!

در مطالب گذشته آموزش هایی را درباره جوشکاری الکترود و آرگون و همچنین آموزش تصویری جوشکاری زیر آب در اختیار شما قرار دادیم . امروز در این پست می خواهیم شما را با نکاتی که در حین جوشکاری باید رعایت کنید را به شما یادآوری نماییم.

مقدمه:

همانطور که می دانید جوشکاری یکی از مشاغل پر زحمت و یکی از رشته های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای می باشد. جوشکاری انواع مختلفی دارد که در تمام آنها باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا از خطرات احتمالی در امان بود.

منبع آموزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.