برای یادگیری تعمیرات موبایل در کدام دوره شرکت کنم؟

ارائه دهنده آموزش های حرفه ای درباره تعمیرات موبایل، تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات لوازم خانگی، آموزش آرایشی و بهداشتی

برای یادگیری تعمیرات موبایل در کدام دوره شرکت کنم؟

۲۷ بازديد

تعمیرات موبایل یکی از رشته های بسیار محبوب و پرطرفدار در میان رشته های فنی است که امروزه با توجه به افزایش تعداد کاربران موبایل به دلیل مزایای بسیار این وسیله و افزایش تعداد خرابی و مشکلات در این دستگاه از بازار کار خوبی برخوردار بوده و متخصصان حرفه ای آن از درآمد بالایی بهره مند هستند. بنابراین با توجه به بازار کار خوب این رشته و درآمد بالای آن می توانید این حرفه را به عنوان شغل خود انتخاب کنید.

اما سوال اینجاست که برای یادگیری تعمیرات موبایل چه دوره ای را باید انتخاب کنید. ما در این مقاله شما را بهترین دوره  آموزش تعمیر موبایل آشنا می کنیم.

آشنایی با رشته تعمیرات موبایل

رشته تعمیرات موبایل یکی از رشته های فنی با بازار کار عالی و درآمد بالا است. در این رشته کلیه مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل های گوناگون اندروید و آیفون جدید و قدیمی آموزش داده می شود.

این رشته جز رشته های مهارت محور است و برای ورود به آن بایستی از دانش و مهارت بالایی برخوردار باشید. همچنین با توجه به ریز و حساس بودن قطعات موبایل موفقیت در این رشته به دقت بالایی نیاز دارد. چرا که کوچکترین بی دقتی هنگام تعمیرات ممکن است به دیگر قطعات گوشی آسیب وارد کند.

برای اینکه بدانید چگونه می توانید مهارت های این رشته را یاد بگیرید بایستی با ویژگی های یک دوره تخصصی تعمیرات موبایل آشنا شوید. چرا که یک دوره عالی و تخصصی تعمیرات موبایل ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

بهترین دوره تعمیرات موبایل چه ویژگی هایی دارد؟

یک دوره عالی برای یادگیری مباحث تعمیرات موبایل ویژگی هایی دارد که بایستی مورد توجه قرار گیرد. بی توجهی به این ویژگی ها و انتخاب سرسرانه دوره نه تنها باعث هدر رفتن هزینه می شود بلکه زمان شما را نیز به هدر می دهد. بنابراین پیش از ثبت نام در دوره های آموزشی توصیه می کنیم مدت زمانی را به انتخاب آموزشگاه و دوره اختصاص دهید. در ادامه به بررسی برخی از فاکتورهای مهم که بایستی مورد توجه قرار گیرند می پردازیم.

آموزش به صورت عملی باشد.

رشته تعمیرات موبایل از آن دسته از رشته های مهارت محور است بنابراین یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید پیش از ثبت نام مورد توجه قرار گیرد عملی بودن دوره است. توصیه می کنیم پیس از ثبت نام اطمینان حاصل کنید که دوره به صورت عملی برگزار می شود و فرصت تمرین و کار عملی برای شما فراهم شده است.

کارگاه آموزشی مجهز باشد.

از دیگر فاکتورهای مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد مجهز بودن کارگاه های آموزشی است. توجه داشته باشید که در کارگاه ابرازهای مورد نیاز برای تعمیرات موبایل از قبیل مولتی متر، باکس تعمیرات موبایل، انواع پیچ گوشتی ها و غیره وجود داشته باشد.

استاد دوره مهارت کافی در زمینه تعمیرات موبایل داشته باشد.

مهارت و دانش استاد از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر استاد از مهارت کافی در زمینه تعمیرات موبایل برخوردار نباشد یا به خوبی نتواند مفاهیم تعمیرات موبایل را به شما آموزش دهد یادگیری به خوبی صورت نگرفته و زمان و هزینه شما به هدر خواهد رفت.

مفاهیم کامل تعمیرات موبایل آموزش داده شود.

شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی با مهارت های تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل آشنا باشید، بنابراین یکی از دیگر ویژگی هایی که یک آموزشگاه تعمیرات موبایل بایستی دارا باشد دوره تعمیرات نرم افزار موبایل و سخت افزاری موبایل است.

پشتیبانی مناسبی داشته باشد.

دقت داشته باشید که هر چه قدر هم که دوره تعمیرات موبایل کامل باشد باز هم پس از ورود به بازار کار ممکن است سوالاتی ذهن شما را درگیر کند. بنابراین یک دوره خوب بایستی پشتیبانی مناسبی پس از پایان دوره به شما ارائه دهد.

مدرک معتبری به شما ارائه دهد.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای از دیگر موضوعات مهمی است که یک آموزشگاه حرفه ای تعمیرات موبایل بایستی دارا باشد.

مواردی که مورد بررسی قرار گرفت برخی از مهم ترین فاکتورهایی است که پیش از ثبت نام در دوره های آموزش تعمیرات موبایل بایستی مورد توجه قرار گیرد.

 

آموزشگاه فنی برق، انتخاب اول کارآموزان تعمیرات موبایل

آموزشگاه فنی برق تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل آماده می کنند. این آموزشگاه با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای ذکر شده در قسمت پیشین دوره های خود را برگزار می نماید. همین موضوع باعث شده تا بیش از ۸۰ درصد از کارآموزان پس از پایان یافتن دوره وارد بازار کار شوند.

علاوه بر موارد ذکر شده در این آموزشگاه امکان بازآموزیی رایگان دوره تعمیرات موبایل برای کارآموزان فراهم شده است. بدین ترتیب اگر کارآموزان طی دوره تمام یا برخی از مباحث را خوب یاد نگرفتند می توانند در دیگر دوره تعمیرات موبایل به صورت رایگان شرکت کنند.

دوره های برگزار شده در این آموزشگاه در بازه های زمانی منعطف برگزار می شود. همچنین این مرکز برای کارآموزان شهرستانی خوابگاه هایی را تدارک دیده است.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های موبایل کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید. دوره تعمیر لپ تاپ، دوره برق ساختمان، دوره نصب و تعمیرات پکیج و کولر، دوره برق صنعتی برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه است. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.