آموزش تعمیرات موبایل به صورت حرفه ای و تخصصی در تهران

ارائه دهنده آموزش های حرفه ای درباره تعمیرات موبایل، تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات لوازم خانگی، آموزش آرایشی و بهداشتی

آموزش تعمیرات موبایل به صورت حرفه ای و تخصصی در تهران

۱۷۴ بازديد
دوره تعمیرات موبایل یکی از پرطرفدارترین و تخصصی‌ترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل و کامپیوتر می باشد که به دو دسته آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل تقسیم می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی به خصوص تکنولوژی موبایل که بسیار پیشرفت چشم گیری داشته است و با توجه به گران شدن گوشی در سال های اخیر افراد بسیار از گوشی های قدیمی خود استفاده می‌کنند در نتیجه نیاز مردم به تعمیر موبایل بسیار زیاد است. با توجه به این نیاز آموزشگاه فنی برق به عنوان یکی از برترین آموزشگاه تعمیرات موبایل اقدام به برگزاری کلاس تعمیرات موبایل به صورت کاملا عملی و کاربردی زیر نظر اساتید مجرب و تحصیل کرده می‌نماید. در این دوره آموزشی به صورت کامل و تخصصی به بررسی و عیب یابی سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون پرداخته می شود.

معرفی دوره تعمیرات موبایل

دوره آموزشی تعمیرات موبایل یکی از دوه های ویژه کار آموزشگاه فنون برق می باشد. این دوره شامل تعمیر انواع موبایل های لمسی یا اسمارت فون های ۲۰۱۸ (امروزی) و تعمیر انواع موبایل های صفحه کلیدی می باشد. روند کلاس آموزش تعمیرات موبایل به این گونه می باشد که در مرحله اول به صورت کاملا عملی و تخصصی با تمام قطعات موبایل (با توجه به مجهز و به روز بودن تجهیزات کلاس در مجتمع فنی برق) آشنا می‌شوید. در مرحله دوم مکانیزم عیب یابی موبایل و تعویض تمام قطعات الکترونیکی موبایل آموزش داده می شود. مرحله سوم روش کار با تمام ابزاری که در دوره آموزش تعمیر موبایل مورد استفاده قرار می گیرد گفته می شود.مرحله چهارم عیب یابی و تعمیر مدارهای موبایل شرح داده می‌شود و در مرحله آخر عیب یابی و تعمیرات قطعات موبایل گفته می‌شود.

بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است؟

امروزه با گسترش تکنولوژی‌های ارتباطی و وارد شدن گوشی‌های موبایل به بازار بسیاری از ارتباطات توسط موبایل انجام می‌شود، به همین دلیل هر شخص به همراه خود یک گوشی همراه دارد. استفاده از این وسیله بسیار همه گیر شده است و این منظور این است که نیاز به خدمات و پشتیبانی و همچنین تعمیرات گوشی‌های موبایل به خوبی احساس می‌شود، از این رو با توجه به بازار کار خوب تعمیرات و همچنین درآمد بالای آن، تعمیر گوشی موبایل می‌تواند یک شغل بسیار آینده ‌دار در میان شغل های فنی باشد.

چگونه در شغل تعمیرات موبایل درآمدزایی کنیم؟

  • تعامل و همکاری با فروشندگان تجهیزات الکترونیک و قطعات موبایل ، سخت افزار نرم افزار موبایل و... داشته باشید
  •  تعامل و همکاری با سایت ها و اپلیکیشن های موبایل که در راستای تعمیرات این وسیله فعالیت می کنند از جمله استادکار تعامل و همکاری داشته باشید.
  •  ثبت آگهی در سایت های معتبر همچون دیوار و شیپور و ..... در زمینه تعمیرات گوشی موبایل آگهی دهید.
  • با مشاغل مرتبط با تعمیر تلفن همراه مانند مغازه های الکترونیک ، مهندسان سخت افزار و نرم افزار ، تعمیرکار موبایل و تبلت و لپ تاپ، اساتید دانشگاه و ..... از طریق کارت ویزیت لینک سازی کنید.
  • در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام به صورت محلی در زمینه تعمیرات تلفن همراه تبلیغ کنید.
  • تبلیغ بنری و تراکتی و برچسبی در اطراف بازار موبایل و کامپیوتر و الکترونیک و زدن اعلامیه کوچک توی دانشگاه ها و.... چاپ کنید.
  • در آخر می توانید مغازه شخصی درارتباط با تعمیرات گوشی افتتاح کنید و یا در این گونه شرکت ها و یا مغازه هایی که متقاضی تعمیرکار موبایل هستند از طریق پرکردن رزومه در سایت های کاریابی استخدام شوید.

 

 
منبع: https://fannibargh.com/mobile-repair-training/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.