شش نکته کلیدی برای کسب درآمد 20 میلیونی از نصب و تعمیرات پکیج و کولرگازی

ارائه دهنده آموزش های حرفه ای درباره تعمیرات موبایل، تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات لوازم خانگی، آموزش آرایشی و بهداشتی

شش نکته کلیدی برای کسب درآمد 20 میلیونی از نصب و تعمیرات پکیج و کولرگازی

۴۲ بازديد

شغل نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج دیواری امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای نصب این دستگاه های گرمایشی و سرمایشی جز آن دسته از مشاغل بسیار عالی و درآمدزا در بازار کار مشاغل فنی می باشد. شاید باور نکنید ولی هستند تعمیرکارانی که در ماه درآمدی برابر با 20 تا 50 میلیون از این شغل به دست می آورند.

بنابراین اگر در این شغل مشغول فعالیت هستید و درآمد مناسبی ندارید یا قصد دارید در آینده به شغلی درآمدزا و پولساز دست یابید، تا انتها این مطلب با ما همراه باشید. 

در این مطلب قصد داریم شما را نکات کلیدی برای موفقیت در این شغل آشنا کنیم.

نکته 1: ارائه خدمات نصب و تعمیرات کولر و پکیج به صورت تخصصی

امروزه با توجه به افزایش قیمت پکیج های دیواری و کولر گازی افراد به هنگام بروز مشکل در این لوازم به دنبال تعمیرکاری ماهر هستند تا به بهترین صورت ممکن و با کمترین هزینه مشکل را عیب یابی و تعمیر نماید. متاسفانه بسیاری از افراد فعال در این شغل به هنگام بروز مشکل در این دستگاه ها به سرعت نسبت به تعویض قطعه اقدام کرده و تلاشی برای تعمیر آن انجام نمی دهند.

این موضوع باعث شده تا هزینه تعمیرات افزایش چشمگیری داشته باشد، این موضوع باعث شده تا این افراد به هنگام بروز دیگر مشکلات به آنها مراجعه نکرده و بدین ترتیب مشتریان خود را از دست خواهند داد.

بنابراین برای موفقیت در این شغل و جذب مشتریان بیشتر توصیه می کنیم ابتدا و به صورت تخصصی به کار عیب یابی بپردازید، سپس در صورت تعمیر قطعات معیوب آنها را تعمیر کرده و در آخرین مرحله نسبت به تعویض قطعات اقدام نمایید. همین امر منجر به افزایش مشتریان و به دنبال آن افزایش سود شما خواهد شد.

نکته 2: به روز بودن و آشنایی با نحوه نصب و تعمیرات انواع برندهای کولر و پکیج دیواری

داشتن مهارت و تخصص از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در مشاغل فنی است. شغل نصب و تعمیرات پکیج و کولر نیز از این قاعده مستثنی نبوده بنابراین اگر قصد دارید در این شغل به موفقیت دست یابید پیش از ورود به بازار کار ابتدا به صورت تخصصی با مهارت های مورد نیاز این حرفه آشنا شوید.

متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران در این شغل بدون داشتن تخصص و مهارت کافی اقدام به تعمیر این لوازم کرده و به دلیل نداشتن مهارت به دیگر قطعات پکیج و کولر آسیب وارد می کنند. می توان گفت مهم ترین فاکتور برای موفقیت در این حرفه تخصص است زیرا یک فرد متخصص به سرعت مشکل دستگاه را شناسایی کرده و به بهترین صورت ممکن آن را عیب یابی و تعمیر می نماید.

بهترین راه برای رسیدن به این تخصص و حضور موفق در بازار کار این شغل یادگیری و آموزش عملی تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی می باشد. امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور دوره های کولر و پکیج را برگزار می نمایند، توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه نصب پکیج دیواری را شناسایی کرده و در دوره های آن شرکت نمایید.

نکته سوم: در کار سرعت عمل داشته باشید.

همانطور که می دانید پکیج های دیواری و کولر گازی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم در خانه و ساختمان هستند و عموما افرادی که این لوازم را برای تعمیرات به تعمیرکاران این حوزه می سپارند تمایل دارند که در مدت زمانی کوتاه مشکل دستگاه رفع شده و دستگاه به آنها تحویل داده شود. بنابراین تلاش کنید که مشکل دستگاه را در سریع ترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر کرده و از این طریق مشتریان بیشتری جذب نمایید.

نکته چهارم : در کار خوش قول باشید.

خوش قول بودن نیز به اندازه سرعت عمل برای موفقیت در این شغل حائز اهمیت می باشد. بسیاری از تعمیرکاران در این حوزه به این موضوع توجهی نداشته و در موعدی دیرتر از زمان مشخص شده، به تعمیر این لوازم پرداخته و این موضوع باعث نارضایتی مشتری و از دست دادن آنها می شود.

نکته پنجم: تبلیغات را فراموش نکنید.

تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتورها برای معرفی کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر در هر شغلی می باشد. با تبلیغات مناسب مشتریان بیشتری با کار شما آشنا شده و بدین ترتیب درآمد شما بیشتر خواهد شد. تبلیغات چاپی، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، تبلیغ بنری برخی از رایج ترین روش های تبلیغات در این حرفه می باشد.

نکته ششم: تعاملات خود را افزایش دهید.

دقت داشته باشید که افزایش تعاملات در این شغل در افزایش جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد. هر چه تعاملات شما با مدیران پروژه های ساختمانی بیشتر باشد، پروژه های بزرگتری دریافت کرده و بدین ترتیب درآمد شما افزایش خواهد یافت. همچنین تعامل با فروشندگان پکیج و کولر گازی، فروشگاه های ابزار آلات ساختمانی در جذب مشتری تاثیر ویژه ای داد.

تخصص کلید موفقیت در شغل نصب و تعمیرات کولر گازی

همانطور که بیان شد یک تعمیرکار حرفه ای کولر گازی و پکیج دیواری بایستی مهارت لازم در نصب و تعمیر انواع مدل ها و برندهای پکیج و کولر گازی را داشته باشد و در بهترین زمان ممکن مشکلات را شناسایی، عیب یابی و تعمیر نماید.

برای عیب یابی سریع این دستگاه ها شما بایستی با انواع مشکلات در این دستگاه ها آشنا باشید و بتوانید به بهترین صورت ممکن آن را تعمیر نمایید. برای انجام این مهم شما بایستی با مهارت های این شغل آشنا باشید زیرا همانطور که اشاره کردیم عدم آگاهی از این دستگاه ها ممکن است خسارات بیشتری را به این لوازم وارد نماید.

بنابراین اگر قصد حرفه ای شدن در این شغل را دارید توصیه می کنیم با صرف هزینه کمی کلیه تخصص های این شغل را کسب کرده و در مدت زمانی کوتاه به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید.

آموزشگاه فنی برق بهترین مرکز آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی را برگزار می نمایند. آموزشگاه نصب کولر گازی فنی برق در تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فعال در زمینه برگزاری دوره های فوق می باشد.

کلاس تعمیرات کولر در این آموزشگاه به آموزش عملی تعمیرات کولر گازی پرداخته و نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات در کولرهای گازی را بررس می کند. این کلاس در کارگاهی مجهز برگزار شده و امکان تمرین عملی مفاهیم برای کارآموزان فراهم شده است.

در کلاس تعمیرات پکیج دیواری نیز به صورت تخصصی و کاملا عملی نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات در پکیج های دیواری ایرانی و خارجی آموزش داده می شود. این دوره نیز در کارگاه های مجهز برگزار شده و با شرکت در آن می توانید در مدت زمانی کوتاه به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج تبدیل شوید.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، امکان بازآموزیی رایگان دوره، پشتیبانی نامحدود ، امکان پرداخت اقساطی شهریه برخی از مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های پکیج و کولر گازی دوره های متعدد دیگری را سه حوزه برق و الکترونیک، تعمیرات و تاسیسات و مکانیک خودرو  برگزار می نماید. دوره خانه هوشمند،  آموزش مکانیک خودرو، آموزش برق ساختمان، آموزش نصب دوربین های مدار بسته، آموزش تعمیرات برد، آموزش تعمیرات لوازم خانگی برخی از ده ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.