آموزش جامع تابلو روان | فنی برق

ارائه دهنده آموزش های حرفه ای درباره تعمیرات موبایل، تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات لوازم خانگی، آموزش آرایشی و بهداشتی

آموزش جامع تابلو روان | فنی برق

۹۹ بازديد

تابلو روان یک نمایشگر دیجیتال است که امروزه به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی در شرکت‌ها و فروشگاه‌ها از آن استفاده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فنی برق، این تابلو انواع گوناگونی داشته و می‌تواند حروف و اشکال را به‌ صورت متحرک نمایش دهد.

دیودهای نورانی اجزای تشکیل‌دهنده این تابلو هستند که در یک صفحه قرار داده‌شده‌اند و به‌وسیله برنامه‌های کامپیوتری تصاویر و نوشته‌ها را روی آن نمایش می‌دهند.

تابلوهای روان انواع گوناگونی داشته که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند. در این مطلب به‌صورت جامع به بررسی انواع تابلو روان و آموزش نصب آن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

انواع تابلوهای روان

تابلو روان ثابت

تابلو روان ثابت یکی از انواع تابلو روان است و به دلیل کارایی و عملکرد بهتر جایگزین تابلوهای نئون شده است. این نوع از تابلو روان در مقایسه با تابلوهای نئون مصرف انرژی کمتر، عمر طولانی‌تر، شکنندگی کمتر، نور سالم‌تر و خطر کمتری دارند به همین دلیل جایگزین مناسبی برای تابلوهای نئون می‌باشند. در این نوع از تابلو روان می‌توان در قالب متن یا اشکال مختلف هدف خود را طراحی و نمایش داد.

تابلو روان تک‌رنگ

در این نوع از تابلو روان کلیه متون و انیمیشن ها تنها در یکرنگ (رنگ دلخواه شما) نمایش داده می‌شوند. به‌طور مثال در صورتی‌ که می‌خواهید متون به رنگ آبی نمایش داده شوند، کلیه متن‌ها و انیمیشن‌ها آبی خواهند شد.

تابلو روان فول کالر

تابلو روان فول کالر کامل‌ترین نوع از انواع تابلو روان می‌باشد. در این نوع از تابلو روان‌ که به آن تلویزیون شهری نیز گفته می‌شود هر آنچه که انتظار دارید نمایش داده می‌شود. با به‌کارگیری تابلو روان فول کالر می‌توانید فیلم، عکس، تیزر تبلیغاتی و غیره راه همراه با پخش صدا نمایش دهید.

تابلوهای روان فول کالر نیز خود به دو دسته تابلو فول کالر فضای باز و تابلو فول کالر فضای بسته تقسیم می‌شوند. تابلو فول کالر فضای کاملا ضد آب و ضد ضربه بوده و شدت نور بسیار بالایی دارد. تابلو فول کالر فضای بسته نیز برای استفاده در سالن‌ها و هر محیط سربسته‌ای مناسب می‌باشد.

چگونه تابلو روان را بسازیم؟

همان‌طور که اشاره شد تابلوهای روان انواع گوناگونی داشته و ساخت هر یک از آنها با یکدیگر دارای تفاوت‌هایی است. تابلوهای روان از اجزای گوناگونی تشکیل‌ شده است نمایشگر، برد کنترل، پاور- تغذیه، فرم - قاب از مهم‌ترین اجزای تابلو روان است.

برای ساخت تابلو روان ابتدا می‌بایست ماژول‌های تابلو روان را روی سطحی قرار دهیم، سپس واشرهای آب بندی ماژول‌های تابلو روان را قرار دهیم، پس‌ از آن قاب تابلو روان را روی ماژول‌ها قرار می‌دهیم و پیچ ماژول‌ها را می‌بندیم.

پس از نصب قاب برای آن‌ که ارتباط بین ماژول‌های تابلو روان برقرار شود، کابل دیتا بین ماژول‌های تابلو روان را وصل می‌کنیم. سپس پاور تابلو را نصب‌ کرده و با استفاده از پیچ ماژول، پایین پاور را روی جا پیچ ماژول پیچ می‌کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره طریقه ساخت تابلو روان توصیه می‌کنیم دوره‌های آموزش ساخت تابلو روان را در آموزشگاهی معتبر ثبت‌نام کنید.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌ها برگزارکننده دوره‌های آموزش ساخت تابلو روان است که به‌ صورت کاملا عملی و تخصصی طریقه ساخت انواع تابلو روان ساده، رنگی و فول کالر را زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص آموزش می‌دهد.

این آموزشگاه علاوه بر دوره تابلو روان دوره‌های متعدد دیگری را برگزار می‌نماید. آموزش نصب سانترال، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تخصصی تعمیر لوازم‌خانگی، آموزش پی ال سی، آموزش نصب پکیج و کولرگازی، آموزش تعمیر برد الکترونیکی بخش کوچکی از دوره‌های این آموزشگاه است. در ادامه به‌طور مختصر به معرفی دوره‌های این آموزشگاه می‌پردازیم.

آموزش نصب سانترال

آموزش نصب سانترال دوره‌ای بسیار کاربردی و تخصصی است که همواره از بازار کار عالی برخوردار می‌باشد و افراد می‌توانند با گذراندن این دوره آموزشی در آموزشگاهی معتبر به‌راحتی کلیه مهارت‌های لازم برای نصب سانترال و برنامه‌ریزی آن را فراگرفته وارد یک حرفه مناسب شوند.

همان‌طور که می‌دانید تلفن سانترال جهت مدیریت خطوط در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک اهمیت بسیاری داشته و بروز مشکل در آن مشکلات بسیاری را در برقراری ارتباط در سازمان‌ها و شرکت‌ها به همراه خواهد آورد.

با توجه به نیاز جامعه به تلفن سانترال، در نتیجه افراد می‌توانند با فرا گرفتن دوره آموزش نصب سانترال یک شغل آینده دار و دائمی داشته باشند.

در دوره نصب سانترال آموزشگاه فنی برق به‌صورت کاملا تخصصی و عملی زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص صفرتا صد نصب سانترال و برنامه‌ریزی آن آموزش داده می‌شود. کلیه آموزش‌ها در این دوره به‌صورت عملی و با هدف ورود کارآموزان به بازار کار می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه همچنین بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه به سایت فنی برق به آدرس /https://fannibargh.com مراجعه نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.
منبع: آموزش تابلو روان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.